monday

dystra måndag.
kan någon rå för det här pissvädret?
trodde väl inte det. 

plugg väntar  resten av dagen,
tills jag ska till pappa.
yippieyey!





Det finns hur mkt ord som helst inom mig som jag bara vill få ut.
men det går inte, det tar stopp.
Jag vet inte hur jag ska formulera mig.
Allt som vi har gått igenom, skapat och gjort har haft en betydelse.
det har det än och det kommer det alltid att ha.
kanske kommer vi lösa det en 100e gång. kanske inte.
Jag vet bara att jag orkar inte ta itu med det än en gång.
min besvikelse har sköljt över mina förväntningar och den är iskall.
det är inte bara över dig.
jag har hunnit ifatt svaret till mitt tidigare stora frågetecken.
nu vill jag bara göra min grej, komma iväg, så att jag kan börja om på nytt igen.
jag vet faktiskt inte om du är med i den bilden.
det är upp till ödet.


"You're going to reap just what you sow"
- vi sådde vår vänskap, vi skördade den, vi sådde den, vi skördade den...
Jag har inga fler frön, har du ?

Kan varken säga det klarare, tydligare, eller annorlunda på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0