personality crisis

good evening, folks!


efter den här helgen så kan man väl sammanfatta.
kort & gott: den var ok!
tack vare fredagens bravader, men det väger upp hela helgen kan man säga.
eftersom jag har varit i onyktert tillstånd 2 av 3 dar.
(baksmällan ingår i dem 2 dagarna).
ibland behöver man en fylla, men inte det som kommer därpå, vill jag lova.
för faan, vad jag hatar komplicerade situationer.
Jag undviker dem så mkt som möjligt, och jag tror att jag undviker mig själv samtidigt.
för vem annars, om inte jag själv, kan sätta mig i kniviga sitsar?
exakt.
dock så har jag inte kommit på det här när jag låg död på min systers soffa hela lördagen(så var den dagen förstörd, tack fredag!) nej det här har jag kommit på sedan ett tag tillbaka.
när man hamnar i en jobbig sits så är det bara självaste livet som kommer ivägen lite, antar jag.
bara för att påminna en om att man lever.
jag kanske ska vara glad för det.
jag är iaf inte en vaxdocka på madame taussauds musem (än, heheheh; evil laugh).



nåja,

jag ska sluta svära.

det kommer bli en utmaning.

men för varje gång jag svär så ska jag ge galem (vem som som är i närheten av míg, oftast hon) 5 kr.

hon kan bli rik om jag inte skärper mig.

och det vill jag ju inte =)

(då kommer hon bara skryta).

överraskning va? du ... ditt lilla glidmedel, va, erkänn att du gillar det ? vavava!

du bara glider runt o sprider massa elakheter inom dig själv.

ditt lilla medel..

(ingen tendens eller baktanke till snuskigheter, promise.
fasansfullt roligt att irritera henne dock)



det här är nog det snabbaste inlägget jag har skrivit. tjooho. once in a lifetime.

nu ska jag plugga italienska.


 

ciao, arrivederci.
BACIO!



Kommentarer
Postat av: galem.

vadå så mycket svär du ju inte ?! :O

2008-11-21 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0