play.

aa.
moby moby moby.
ditt sound är.. soft. (btw, så avskyr jag det ordet, det är för mkt gangster för min del. ibland är det ok. tack).




Gumman, när ska du sluta sprida dina versioner av elakartade tankar till din fördel (skratt/mobb), på min blogg?
det roliga är att jag genomskådar dig så hårt så jag vet att du blir ännu mer frälst av att jag kommenterar det.
du vet vad jag påpekar också.
Jag vet vad du tänker o du vet vad jag tänker i samma sekund som du läser här.
varsågod, jag bjuder på det.



en tanke.
undrar hur en shot med smak av kärlek, smakar?
om jag får lägga fram min åsikt, så tror jag att den smakar, citron-äppelcidervinäger-salt- ättika.
någon osalig blandning av frätande syra.
eller?
 why bother, inget av det finns ju!
(säger som e) ouahaha !
bara en tanke ...



John blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0