jfhe§!#tgt

den här dagen är inte min bästa vän.
eller..´
idag är jag själv inte min bästa vän.
ksg!"#EGe#¤ - migrän !!

dagen började bra.
gjorde min plikt o gick upp vid 5 för att köra i kalmar vid 7.
när jag satt på bussen hem, mot skolan så kände jag att , fan, den här dagen lär gå åt helvete.
wiiips, så slog min oönskade önskan in.
hoppade av i ålem och här är jag ännu.
försökt pigga upp mig själv med mysteriet på greveholm (funkade bara igår), provade någon ny julkalender från stenåldern typ, "när karusellerna sover" eller något hette den, men det funkade inte heller.
efter dem 2 nedslagen så har jag tittat på alla magnus betnér klipp som finns på youtube.  - nehe ..
hipphipp ? - näää ... tiffany från staffanstorp ? - niiix.  galenskaperna ? - nooope. björn gustafsson ? - hell no.
åh!

ingenting funkar och jag ger upp.
jag låter dagen fortsätta i samma takt.
to hell with it ..
(your welcome)
det värsta är att jag har massa plugg som jag inte kommit halvvägs med.
avsky ibland alltså.

- bite me ..











Kommentarer
Postat av: G.

grrrr!



SILENCE I KILL YOOOOOOU.



(hahahahaha)



bli inte sur, men jag vet vem du tänker på nu...

2008-11-12 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0