stairway to heaven

Den här veckan har tagit kål på mig, jag tackar för att den har gått snabbt alltså.
Äntligen är affärsplanen klar, fy bubblan vad jag har slitigt med den!
Jag jobbade konstant med den hela dagen igår och blev faktiskt klar, men kom inte hem förrän 6 & det är sent nog när man har fullt upp med plugg.
Men tacka fan för skolans skrivare som gör så att man måste stanna kvar till halv 6 idag, igen!
Hårt arbete, I guess.
to be continued ....


..... yes, prov imorgon, vad annars i denna ljuva skoltid? Jag blir så stressad så att jag får ont i öronen.
Jag tror jag måste sänka mitt personliga krav inför det här provet annars så kommer jag aldrig ta mig igenom natten, med sömn. Jag bara måste sova. För när man sover behöver man inte tänka, jag får ända mvg på mina drömmar automatiskt. ironi.



"Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg".                         
- Indeed.


den poetiska peppen för tillfället.
makes me go through the day.





Yes, there are two paths you can go by
But in the long run
There's still time to change the road you're on.
 
And it makes me wonder.
Sometimes all of our thoughts are misgiven.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it makes me really wonder

Cause you know, sometimes words have two meanings.

Kommentarer
Postat av: Wenemo

Lycka till! You can fix it! Snart är den jobbiga veckan över...

2008-11-06 @ 21:48:49
URL: http://wenemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0