which movie are you in ?

min hemliga älskade vän och jag har haft en djup konversation igen.
vi tar fram det bästa ur varandra och ur våra djupaste tankar.  

vi har kommit fram till att, tack vare hans föreläsning så började vi prata om det här,
så kan man jämföra livet med en film.
du spelar huvudrollen i din egna film (ditt liv). det kan ingen ta ifrån dig.
frågan är om du ger bort din roll allt för ofta ?
I do ..
För varje vän du har så spelar han/hon en gästroll i din film.
det är när du ger bort din egna roll, som du sätter dig själv i underläge och slutar tar för dig.
du ger omedvetet mentalt upp och du märker det inte förrän den dagen du får en uppenbarelse över hur det verkligen
ligger till.
Jag har gett bort min huvudroll allt för många gånger och tagit gästrollen.
Resultat?
Jag vill bara snabbspola till eftertexterna så att nästa film börjar.
där jag kan börja om från början och göra allt det som satt stopp för mig tidigare.
Jag vet redan hur jag vill att min nästa film ska se ut, jag har sett trailern (mina framtidsdrömmar).

so, let the movie begin.


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0