some night, some time ago, at some party

en liten fråga, dear väderleksman.
eller nej.
vad fan hände med vädret ?
Jag höll bokstavligt talat på att blåsa bort i kalmar. (jag flyttades faktiskt några meter)
mitt paraply orkade inte ens hålla emot vindarna.
och snö ? nu ?! ge dig gubbe!
kom med något bättre imorn. will you, please?




halloween. imorgon. buh ?
jag har noll koll på hur jag ska se ut.
tankarna var på slash. axl rose. ngt trashy.
men det är inte spec kul !
får väl bli ngt mellanting mellan slash-axlrose-trashy och ett inslag av "efter alkoholens påverkan".
u know. när man ser så där sliten ut som bara alkoholen kan omvandla en till.
sex drogs & rock'n roll.
yes. åh så fantasilöst.
men det får bli så.
man kan säga att jag plockar fram min insida. right?
maskerad var det ....



btw.
shot-tips!

Galliano (nr 1)
Blåbärssoppa alt. varmt kaffe (nr 2)
ovispad grädde (nr 3)

Häll i nr 1 i ett shotglas, till knappt hälften.
en liten skvätt av nr 2
på toppen nr 3.

YAMAS!
den shoten sitter fint.
oavsett om man tar 5 i rad så märker man ingen skillnad på det onyktra tillståndet.
hur toppen är inte det?
var inte så optimistisk efter 10 bara.



some night, some time ago, at some party.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0