14.09.08 (brist på annat)

kort sammanfattning på helgen.

fredagen var helt +OK, som sagt.
lördag; bowling i borgholm. var faktiskt OK där med.
Jag förlorade bowlingen, men hey, vad annat kan man förvänta sig. (skyller på trötthet och mitt siktsinne var inte på topp, om man säger så). grattis till alex som vann hem allt.
galem, du var ganska grym, nybörjartur? (heheheh)  över mina förväntningar. eloge till dig! =)
(du tar alex nästa gång, annars får du en xtra julklapp av mig)

trevlig kväll igår.



det blev stan idag med sara också.
tack för att du väckte mig vid 9.
jag som verkligen hade behövt sova. grrrr !
nu ska jag sluta handla. ärligt. 
klippte inte av mitt visa-kort för inget liksom!





(italien, eller hur?!?      'SUPEREXALTERAD')

PUSS PÅ BILLY.
HAN TYCKER JAG OM!
både katten & Corgan.


Kommentarer
Postat av: G.

gracias señorita! och det är skicklighet för min del!



och din insatts dög ju faktiskt att pissa på, som jag brukar säga..

krigsoldaten fuskade på ett mentalt sätt.



over n out!

2008-09-14 @ 20:38:17
Postat av: J.

hehe, kom över 100p-nivån iaf, helt dugligt i guess !

nja, jag tror det var annat du vek dig för, du kanske ville att han skulle vinna innerst inne ;)

2008-09-14 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0