corona & lime

jag älskar fortf. den låten. punkt och basta.
hade en bloggfri dag igår, jag hade bara liksom inget på läpparna som ville ut.
nu har jag det, inget intressant bara .. ooooh ..


gjorde ett snabbisbesök hos Carlén igår, heheh.
det var trevligt!
vad blev ställningen i skitgubbe & ishockey (eller vad det nu hette),
var det så att jag vann ? kan nog ha varit så ?
moahaha ;)
vi säger att det blev lika. lugnast så!


helgen är rörig.
träningshelg med innebandyn. frågetecken!
lovat utgång med elin på lördag. frågetecken!
skördefesten på öland med fam. frågetecken!

allt ligger mellan lörd-sönd. passande?

well, we'll see vad jag tar mig till.

har redan ställt in elin's och min utgång, lyckas jag skippa öland från fam. och är med på

träningshelgen utan att sova med laget, så går jag ut med dig! Promise! :) annars går vi ut nästa helg som vi sa..

och då åker jag på träningshelg. lyckas jag skippa den så åker jag till öland. osvosv..
SUCK

luktar utgång med magdis imorn =)


Jag har varit ute o sprungit idag. det var supergutt.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0