en uppenbarelse.

Jag har fått en uppenbarelse!
se själva ...

Josefine
 hebreiskt namn:
tillökning (huh!?)

"Är energisk och vill alltid prestera maximalt. Detta göra att hon tillsammans
med sin framåtanda har förmågan att komma långt i livet.
Har en stor portion humor vilket gör henne populär bland vänner och bekanta."


stämmer ?

Ja       Nej      delvis :)




Jag har hunnit bli kär också.
I några sköna beats, trummor och 3 röster.
Sammanfattning: Shwayze!
Det är underligt, eftersom jag inte gillar hiphop.
men dem här är faktiskt hiphop/r'n'b/indie!
otroligt sköna snubbar, alla deras låtar är godkända!
Jag blir så glad. jag är nöjd.

Lyssna på Corona & Lime
ni faller garanterat, om inte, så är det ngt fel på era högtalare.

PUSS!




du, det kommer lösa sig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0