in my time of need




dagens:


alla vet att Jossan & bussar & tid inte går hand i hand, inte denna morgon heller.
missade nämligen morgondagens buss med -2 min. ni som känner mig vet att jag alltid måste vara ute i god tid vid bussen, annars får jag panik! vet ej varför.
denna morgon blev jag sen för att söta,rara lena ska med hem, så var tvungen att städa undan på rummet innan hon kom. i övrigt var jag ute i utomordentligt bra tid!
så, vad gör mamma ann ?
hon får jaga buss (hahah)
vi hinner ifatt bussen efter ett tag & när det stannar för att ta upp en unge mitt på öde vägen, så stannar mamma bakom för att jag ska kunna gå på. men då drabbas jag av den välkända paniken o säger "jag vågar inte!"
mamma ger mig en dumförklarad blick o så rullar det på i jämna spår som det brukar när mor min & jag tjafsar.
jag kan inte svara på varför jag inte vågade gå ur bilen, på bussen. eller jo det kan jag.
alla busschaufförer är så otroligt seeeega och har aldrig med sig ögonen på bussen. jag trodde att jag inte skulle hinna på den, & om den hade kört iväg när jag skulle på så hade jag blivit dumförklarad. helt enkelt. bussen står o väntar på att jag ska kliva ur bilen o på bussen i minst 5 min,vilket jag inte gör. (hehehe)
så mamma kastar ur sig en släng olika fina meningar, & det som var dagens var när hon sa: " du är den mest tröga jävla blondinen jag känner!"
snacka om att jag tappade hakan. tack mamma, jag älskar dig också.
men sen skrattade vi, körde ifatt bussen igen, jag kom på bussen, såg att det var en ny chaufför & tänke "han kanske inte är så dum iaf".

well, jag kom till skolan - världens bästa sömnmedel.



PUSS.


Kommentarer
Postat av: G.

hörru, du förtjänade mamma anne's ord SÅ dumma ord som du skriker till henne från trappen :D hahaha!

2008-09-09 @ 19:23:08
URL: http://irgea.blogg.se/
Postat av: J.

hahah,

egenligen så är vi lika goa båda två.

tvi på det :)

2008-09-09 @ 19:36:10
Postat av: N

"HAHA" är min enda kommentar alltså!

2008-09-10 @ 01:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0