inbrott

hihi, vem är inne på Jossans blogg? JAG.
jag är alltså en av rudatjejorna. (dom som finns kvar)
och det är jag som designat hennes blogg.
även om hon kom på ideérna ;) äsch då.
jag kan ta åt mig äran själv. glöm inte att läsa
min blogg. emelieaxelssonn.blogg.se
men jag varnar er, det finns absolut ingenting roligt där.
och jag uppdaterar inte ofta heller.
därför är det bättre ni kollar 1000apor.se och alla deras
sköna youtube-filmer. hahah, micket bra.
PUSS!!!!




en vacker dag ska jag ge emelie nobelpriset.
det har jag lovat henne.
SKRÄLLE!

Kommentarer
Postat av: emelie

hihih, i'm the man!!!

2008-09-19 @ 16:08:00
Postat av: Joss

I hope really not!



hahah.

2008-09-19 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0