IQ - test !

Jag ger mig !
Galem, du får kalla mig hur blond som helst, jag har tydligen ingenting i min dumburk enligt
Albert Einstein heller!

Har gjort hans IQ-test 2 ggr, på första fick jag 90p , andra 95p.
vet ni vad jag fick för svar efter andra gången ?
ett litet sms där det stod : "Ditt IQ är 95. Med dessa låga poäng kan du nästan bli USAs nästa president.
Har du tänkt på att bli gatumusikant?"

Oh boy, gubben vet hur man knäcker ett självförtroende.
dessutom kostade det mig 15kr/sms för att få ett vridrigt resultat med en
idiotisk kommentar.
TACK.

Jag ska göra testet igen.
så dum kan jag inte vara? omöjligt.

Kommentarer
Postat av: G.

HAHAHAHAHAHAH

du ser, du är blondie ända in i hårsäckarna och in i varje liten del i hjärnan. Så det så ;)

2008-09-25 @ 20:26:57
Postat av: J

men neeeeeej.

jag tror inte på sånt där.

det bevisar bara dåliga delar av min ena hjärnhalva. goouuuh...

2008-09-25 @ 20:35:21
Postat av: emelie

är man född i ruda så är man.. hahaha!

2008-09-25 @ 21:05:52
URL: http://emelieaxelssonn.blogg.se/
Postat av: G.

HAHAHA SURE BABY SURE!!

och emelies kommentar var väll den emst knäckande och den mest BÄSTA!:D:D

HAHAHAHAH! hon satte den mitt i prick, så jävla gutt! =)

2008-09-25 @ 21:12:49
Postat av: J.

emelie, du är också född i ruda!



man kan inte springa ifrån sanningen ...

2008-09-26 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0