och en gång till ...

...känns väldigt kul att vi kommunicerar med varandra genom att
uppdatera våra bloggar så fort vi läst varandras senaste inlägg.
jag menar, är inte det komik eller vad ? denna gång uppdaterar jag bara för att markera det komiska.
för sånt klarar bara vi.
och för tillfället är det väldigt mkt skrattretande.  jag småler faktiskt skulle jag vilja tillägga.
men det skulle du aldrig kunna se eftersom det bara inte går genom en skärm!
vill bara uppdatera Dig om det.


och, jag skulle vilja tillägga att en stridsyxa har aldrig varit med i mina visioner om detta sneda ting vi har gått igenom ännu en gång.
nej, denna gången är det disneys fel.
du vet, just för den stunden när peter pan tycker att tingeling är väldigt irriterande och han ber henne att sticka & flyga. (ngt liknande)
anyway. och flyger till kapen krok om jag inte minns fel ?
och han är den onda.  the bad guy.
det är där vi har vårt lilla öde.
du får vara peter pan, och jag tingeling (eftersom de är jag som oftas irriterar dig, typ som pratar skit när du lyssnar på ljuvlig musik och du måste faktiskt pausa, lyssna halvt och sen playa).
var kommer då kapen krok in i bilden ?
Det kan jag nog inte svara på eftersom jag inte kan se in i framtiden & han kommer säkerligen jävlas med oss några gånger till genom vår livs vänskap.
jag vet bara att han är ngt som skadar vår vänskap lite då & då. han tar liksom en bit för varje gång ödet för oss till honom.
vad säger du, ska vi låta honom gå på plankan & hoppas på att han aldrig återvänder?


Kommentarer
Postat av: ....

förstår inte peter pan grejjerna eftersom jag bara tittade på pippi långstrump som barn.

så jag förstår faktiskt inte.. (haha).

2008-09-17 @ 17:53:19
Postat av: J

hm. då blev det svårare att gräva ner kapten krok ..

2008-09-17 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0