sentimental me

you could drive a car through my head in five minutes
from one side of it to the other.
you do that.


Jag förstår om du är besviken på mig.
Jag vill att du ska vara det, hade jag varit i din sits så hade jag varit det big times.
jag vet inte varför jag reagerade så, eller det vet jag, det berättade jag för dig. och det enda jag har att säga i mitt försvar är att jag är förvånad och besviken på mig, att jag inte kunde svälja den lilla stoltheten, hålla tyst och le.
dem säger alltid att man ska ta sig själv i första hand, men när man gör det blir allting så fel?
Jag gör det för sällan, av den enkla anledningen för att jag bryr mig om dig mer än mig själv, tydligen.
du har sådan hög status i mina ögon.
räcker det för att säga att du betyder allt för mig, min vän ?



den stora frågan nu är, var är du ?! definitivt inte bredvid mig som du borde, i detta trista klassrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0