the scientist ?

dagens "moment of the idiot " gjordes av ... äh gissa!

galem och jag satt helt inne i vårt pluggande, så skulle jag få dit ett paragraf tecken § -  y know.
jag tryckte på alla möjliga knappar på hela datorn, men fick inte till det förbaskade tecknet!
galem började också trycka lite, vi satt sådär typ 5 min
o när jag tittar till på hennes dator så har hon helt plötsligt gjort typ 10 paragraf tecken!
Jag gav henne en blick som jag inte vet vad den sa, anyway, hon dumförklarade mig direkt.
hon bara " men asså, har du provat att trycka på knappen?"
DAAH.

... rätt svar: MIG !!
det var skoj. där. på plats. end of story.

mer saker otursförföljde mig denna dag. "blonda ting".

"det sitter inte i hårfärgen, lillen ;) "
- nehe, men man kanske får lite mer respekt och inte blir dumförklarad på samma sätt
med att varje mening börjar med "hörrö blondie"
BASTA.
nu är jag inte blond längre. ett mellanting =)


jag orkar inte vara bloggsocial idag.
PUSS !

Kommentarer
Postat av: G

Du lever upp till de dumma blondinerna iaf ;)

oavsett om du nu har färgat det lite mörkare förblir du BLONDIE för mig! ;D

2008-09-24 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0