up & alive and not drop-dead-gorgeous

jag är uppe, men inte för skolan.
nej den hoppar jag över idag. känner mig inte frisk nog för att sitta där idag.
istället ska jag plugga, plugga & åter igen plugga hela dagen.
I will make myself proud. damdam.

btw, jag blev väckt inatt kl 00.59 av 5 sms, vem kan det har varit?
det första jag hade fått vaknade jag inte ens av, men de andra 5, dem kom indundrande på samma gång,
så det var svårt att inte vakna.
n kan ju gissa vem det var?
bara en som står ansvarig för att jag vaknade. grr...
du ska få igen =)




Du, jag ville inte att det skulle bli såhär.
det har varit min största rädsla sen den dagen vi blev tajta.
jag har förlorat allt för många vänner pga småsaker.
och jag vet, att det inte var en småsak för dig. jag kan bara inte se det som ngt annat , ok  ?
jag vet inte vad det är med dig, hur du mår, vad du känner jämt & ständigt, och tro mig,
jag vill gärna veta, det hade gjort allting annat, framförallt vår vänskap så himla mkt enklare utan trubbel & kapten krok du vet ?  den största anledningen till våra bråk är hur du mår & hur du känner.  uppenbarligen.

jag vill att du ska prata med mig.det är synd att du känner att du inte kan det.

förhoppningsvis ordnar vi upp det en vacker dag, min vän.

tro mig, du är bland det bästa jag har & du har en väldigt stor plats hos mig.

jag älskar dig, y know that?
jag vet att ingen får älska dig, det är skitsnack och den planen sprack. För jag gör det.
du är min vän. vad kan jag göra för att saker ska bli rätt, för att du ska må bra, för att vi ska kunna ha vänskapen som är menad att vi ska ha ? det var faktiskt du & jag mot världen. är det du&jag mot varann nu?
you tell me. I will listen.





but as for me i'm coming to my final failure
i've killed myself with changes trying to make things better
but still ended up becoming something other,

than what I had planned to be

Bright Eyes - A perfect sonnet

mmmmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0