vanilla sky

jag gillade dagen igår mkt bättre än den idag. då var man 24 h yngre OCH piggare!
ett enda ord. sliiiten.
jag har sovit 2,5 h inatt & jag vet att jag har mig själv att skylla.
mindre bra val. blev lite senare än vad jag hade tänkt mig faktiskt, somnade runt 5 snåret & vaknade upp
runt halv 8. onödig detalj, men jag var till & med tvungen att tvinga upp lite galla för att må 1000 ggr bättre sen!


tur ändå, att det blev utgång igår eftersom jag har väntat på fredag hela veckan!
magda blev sjuk & sara drog sig ur x antal ggr. fick med sara sen iaf, tack vare min spontanitet att åka in i sista minuten med brudarna på raden under.
tack emelie, sara, sophie & mig själv för en +OK kväll.
detaljerna kan man ta ett mktmktmkt stort skutt över. tack.



 

bra dagar i örebro med pappa & agneta.
synd bara att du ska flytta (IGEN, helvetes jobb).
började gilla den staden.
tack för shoppingen.



well, vem vinner bowlingen ikväll ?
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0